Simplitatea redefinită.
Echipamente multifuncționale special concepute pentru a vă simplifica munca.
ConnectKey este o platformă software prin intermediul căreia echipamentele multifuncționale se adaptează la modul de lucru al unei companii.
Cu ConnectKey nu doar imprimați, scanați, copiați și trimiteți/primiți faxuri,ci puteți imprima din aproape orice loc datorită funcțiilor de imprimare mobilă. De asemenea, documentele pot fi scanate direct către platforme tip cloud precum Google Drive, Evernote și Microsoft Office 365 pentru stocare și colaborare.
Puteți dezvolta și integra aplicații simple pe echipamentul multifuncțional cu ajutorul unor instrumente ușor de folosit. Spre exemplu, o companie de asigurări medicale poate adăuga echipamentului o funcție care să permită scanarea cererilor de rambursare direct în sistemul de plăți intern, prin simpla apăsare a unui buton.
Specialiștii IT vor administra mai ușor echipamentele multifuncționale ConnectKey și facilita accesul angajaților la aplicații - chiar de la ecranul tactil al echipamentului. În plus, ConnectKey oferă o singură interfață cu utilizatorul, comună mai multor echipamente - pentru a fi mai ușor de folosit.
Nu în ultimul rând, echipamentele multifuncționale ConnectKey beneficiază de soluții McAfee și Cisco pentru securizarea și protejarea informațiilor.
Echipamentele multifuncționale ConnectKey se adaptează la modul de lucru - pe parcurs, virtual și prin platforma tip cloud - fapt ce vă permite să vă concentrați la ceea ce contează cu adevărat: bunul mers al companiei dumneavoastră.
Vizitați secțiunile pentru a descoperi câteva dintre cele mai importante opțiuni, net superioare funcțiilor standard de imprimare și copiere.
Vizitați secțiunea Avantaje